Welkom op onze reisblog!

10 mei 2023

Welkom op onze reisblog! Wij als exchange leerlingen team hopen op deze blog veel foto's, video's en verhalen te zetten gedurende de hele week, dan kan u onze leuke dingen meelezen en meebeleven. Als u het leuk vind kan u reageren op onze geplaatste berichten. Wij hebben er allemaal heel veel zin in en gaan een leuke week tegemoet. Hou ons en de blog dus maar goed in de gaten!

1. Marcel Mulder:
    10 mei 2023
    Wat een leuke reis
  2. Mr. van Sorge:
    20 mei 2023
    I wish you all again for every day of your trip and stay in London a fantastic time together!
    Behave politely, be curious, listen and listen again, and above all, enjoy your friendship and fellowship moments.
    Let this week be a most positive highlight during your first 3 tto years!
    Bye for now! We miss you!
    Parents, enjoy your holiday :-)
  3. Petra:
    22 mei 2023
    Geniet van deze week samen.
  4. Maya:
    Veel plezier met elkaar en in het mooie Engeland! Doe voorzichtig, succes voor de leiding 😀
  5. Gerrie:
    22 mei 2023
    Heel veel plezier allemaal, geniet ervan en leer vooral heel veel van en met elkaar! 😜😉